coofffeeee

Vaken! Gudars så skönt det var att få sova lite! Nu är jag nog tillräckligt återhämtad sen helgens få timmarssömn.

Sitter och smuttar på min lilla smoothie och undrar om jag ska ta tag i städningen eller plugga lite? Jag har ju redan börjat tvätta så det mest naturliga då är ju att fortsätta. Så blir roomie så glad när hon kommer hem och jag har städat, hon säger så fina ord då.. Oj, det där lät som om hon är agressiv, vilket hon inte är! Hon märker i alla fall att det är städat. Som när jag bodde hemma, kunde man ha städat hela huset och inte hunnit med köket, då var det ju det enda som sågs!

Har kommit på att jag har börjat missbruka kaffe och så missbrukar jag även vitvinsvinäger, men det visste jag redan..

Men då är det dags för en kopp kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback