Det är tydligt det...

Har kommit fram till att jag måste jobba mer ute på ÖM. Förra helgen fick jag ett frieri, denna helg fick jag en lite beundrare som försökte få fram några enstaka ord om att han tyckte jag var en riktigt pudding. Men icke. Däremot när jag satte mig i bilen och började köra så upptäckte jag något som fladdrade på vindrutan. Då hade han satt en lite lapp där, att han tyckte det var synd att vi inte hunnit prata så mycket och skulle vilja att vi hördes, så hade han kladdat ner sitt nummer. Riktigt gulligt måste jag säga. Men jag tror inte det, tänkte att man kanske i alla fall borde skicka ett litet sms tack, men nej tack.. hmmm.

Jobbar i helgen igen. Så tredje gången gillt, eller?? Mycket jobb nu, men det är ett krav. Hur ska jag annars kunna leva i juni???

Idag satte jag mig utanför dörren med en kaffetermos och en bok. Så härligt. Sen kom lillelillebror, så gav jag honom lite mat och började städa. Her legat på knä och skrubbat på sådana ställen man i vanliga fall inte orkar städa på.

Ikväll kommer familjen hit. Islutet av veckan flyttar dom hem till sina små byar. Kommer att lämna ett stort tomrum här i Nypan. Men enligt rykten ska dom ut och svina riktigt mycket på fredag så deras namn och rykten håller i sig hela sommaren! hahaha,
Undra om det är synd eller tur att jag jobbar fredag kväll??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback