dimman har lättat

Nu är jag mitt riktiga jag. Nu lever jag. Igår gick jag och carro mest runt i en dimma. Vi käkade middag tillsammans igår fläskkotlett med ris och beasås,m sen däckade vi i soffan för att sedan säga god natt till varandra och go to bed. Vi mötte hennes pappa igår på stan. Så sa hon till honom att dom såg ut att ha det så mysigt i lägenheten nu. Han tyckte då att vi två verkade ha det mysigt oxå. Det har vi. Ganska coolt att vi går ihop så bra som vi gör. Vi hade jobbat några gånger tillsammans på ÖM innan Carro frågade om jag ville dela lägenhet.
Rackars så kul vi har det.

Idag mår min tå mycket bättre. Kunde tom ta på min gympaskona! Det är ett gott tecken.

Nu ska jag göra ett samtal till min vän Bitti och se om vi ska käka lunch. Sen är det bara att börja plugga, tenta imorgon i projektledning. Sen är den kursen över. Himla skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback