Familjen

Sitter och väntar på att min middag ska bli klar. Suck, varför ska det ta så lång tid??? Ikväll är det Carros och min onsdag. Vi har gjort det till vår dag iveckan, lite quality time, prata igenom veckan och helgen. Oftast inkluderar detta några glas vin, men hon ska upp tidigt i morgon så det blir bara skitsnack. Iväntan på att roomie ska komma hem från hennes träning kommer jag att ägna min tid till att kolla på so you think you can dance, jag och frukten har kommit överens om att dela på "benke". Han vet bara inte om det!:S Så ska jag agera färdtjänst till frugan för hon har punka på cykeln och orkar inte gå från jobbet. :P Men man får ju ställa upp.

Denna bild togs på vår toalett förra helgen. En familjebild!
image55
Direktörn, frugan, frukten, sekreterarn och Glenn

morgon är det tillbaka till skolan, sista lektionen denna vecka. Lyssna på lite redovisningar ochfå en genomgång inför tentan på måndag.

Nu hoppas jag på att min mat är klar, annars äter jag den kall! Dör snart av svält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback