mums

Lagade en liten lax gryta nyss. helt gudomlig blev det! Riktigt stolt. Carro blev helt frälst och tyckte vi skulle göra storkok och frysa in!:P

Funderar på att gå ut och gå en sväng. Fick mer ont i min lilltå igår när jag jobbade och sprang fram och tillbaka. Så jag tror att min tå för vila i dag. Ska jobba fredag-måndag, långpanna på lördag dessutom! Det positvia med det är inte bara att jag får en stor lön, utan jag kommer att bo hos mamma och pappa. Kommer dock inte hinna vara där så mkt men frukost kommer jag iallafall hinna med att äta och kanske en liten middag på söndagkväll. Så jag tjänar även på detta! Sen att bensinen kostar skapligt mycket att åka fram och tillbaka, men det får den göra. Kanske tom skulle kunna få låna päronens bil. Vilken lycka det skulle vara!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback