Några timmar senare

sitter fortfarande med boken. Suck. Är så trött på att jag inte tar tag i saker i tdi. Men nu har jag lovat mig själv att börja med det. Från och med idag! Känner att jag kan ha lovat för mycket, men ska göra allt som står i min makt att hålla mig till det här löftet. På tal om löftet så tog jag och Malin ett nyårslöfte, att börja träna. Så oorginellt men i alla fall. Men det löftet har vi inte hållit. hmm

Sen senaste inlägget har jag läst i boken, tvättat, ätit lunch, läst i boken, hängt tvätten, läst boken, druckit två koppar kaffe, kollat runt på nätet lite, tvättat, läst, lyssnat på radio, pratat med pappa, Ann, Jim, Ann två gånger till, hängt tvätt, haft peace and love möte och bestämt att vi ska boka biljetter i morgon, läst boken och varit på bolaget!
Känner mig sjukt effektiv, synd bara att jag inte hunnit så långt med förberedelserna inför bokredovisningen.

Dessutom så är det Grey´s ikväll så det blir vinkväll med Carro och kanske "Sivert". Hahahaha :P

Nu måste jag verkligen återgå till boken, som är väldigt intressant, men mycket nya ord.

Kommentarer
Postat av: Anonym

just ja.. nyårslöftet.. Vi väntar ett par månader till med det va?! =D

2008-04-02 @ 21:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback