nedvarvning

Sådär, då var man hemkommen från jobbet. Det var en bra kväll i dag. Gästerna var nöjda och glada, maten var god och det gick jätte bra att jobba med Sara. Fick även en beundrare på halsen. Han tyckte att vi skulle gifta oss och sa till Sara: Du är jätte söt, men det är Emilie som gäller, hon har det lilla extra. Kul att höra, kul intiativ. Speciellt från en man som stått och hängt i baren den närmsta timmen!:P

Tog ett bra tag att komma hem i kväll. Vilket jäkla väder. Extra sakta körde jag oxå för jag har sommardäck! hmm. Kom hem till en tom lägenhet. Så det blev en kopp thé och knäckemacka för att varva ner efter kvällens spring i dessa stentrappor. Nu är det däremot dags för sängen, har mycket viktiga saker för mig imorgon! Städa, diska och tvätta. Kanske lite plugg också om jag känner för det!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sov så gott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback