rollmedvetet ledarskap

japp, det är det min bokredovisning ska handla om imorgon. Så idag när delar av familjen ska bege sig ut på picknick sitter jag inne och ska knopa ihop en redovisning. Lite bittert kanske, men får ju även skylla mig själv när jag inte påbörjar saker och ting i tid.

I lördags när det var planer för utgång gick jag hem och sov istället. Var på middag med familjen hos Mattson, åkte förbi Jeppe och gänget en stund innan jag begav mig hemåt och totaldäckade i soffan. Mådde inte så himla bra, vilket även märktes på södag då jag knapprade ipren.

Var och jobbade igår. Var riktigt skoj. Det blev inte så sent vilket var skönt, så jag åkte till jim där han hade sällskap av john och kristian och kollade på tv en stund innan jag åkte hem till en ensam lägenhet för en god nattssömn.

Nu är det bara att fortsätta med boken. Var och inhandlade ett litet tuggben till min kära hund, så hon inte ska störa mig i mina studier.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback