Sol, sol , sol

dag 2 på praktiken gick bra. Fick lite att dona med, men fantasin svek. Men återkom vid ett senare tillfälle. Gick en sväng på stan för att titta på lite folk, då jag inte har några pengar att handla för så fick jag kolla på dom istället:P Träffade Linda och Sofia så jag följde med dom till Surprice och käkade lite glass. Så gick Sofia med mig hem och vi satte oss på balkongen för en kopp kaffe. Det blev inte bara en stund, det blidde tre timmar. Var riktigt trevliga tre timmar med skitsnack och juicedrikande!=)

Nu är det middag och om jag hinner blir det kompaniet och sen fotboll på O´learys! Sweet

Härlig dag med andra ord.

Imorgon är det valborg och djursvik som gäller. Grillning och knytkalas och såklart alkohol. Tror på en lyckat kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback