utflykt till stendörren och grattis!

Igår spelade vi Texas holdem, med makaroner.! Men kul var det. Kunde inte så bra, men sen funkade det! Såklart när jag började vinna skulle vi byta och köra sanning. hmmmmm. Jag som behövde lite mer makaroner. Har ont om dom den här månaden. Men det var trevligt i allafall. Vi drack öl,vin och sprit. Vid kl 00 gick jag sekreterarn och Glenn till klockberget med en filt. Så satt vi där och kollade på himmelen. Sen blve Glenn rädd så vi gick hem,

Idag kommer Jakob äntligen hit och hälsar på. Det är inte så att jag har varit och hälsat på honom heller, men ändå!=) Så det blir en lite utflykt till stendörren så i kväll ska vi bowla och dricka ytterligare lite öl!

Kan bli en riktigt lyckad dag! Så fyller lillasyster år idag dessutom, hipp hipp, hurra hurra hurra! Grattis!

image18
Hon är ju för bedårande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback