Vart går gränsen?

Jobbade igår, möte först sen middag. allt gick bra. Åkte upp till puben för att ta emot gästerna där och sälja lite alkohol. Det var en relativt lugn kul med trevligt folk.

Kursen vi läser nu i skolan heter service och värdskap. Så pratade vi häromdagen om vad som servitris, butiksförsäljare mm, ska ta och var går gränsen till att det gästen/kunden säger är påhopp, sexuella trakasserier mm?? den gränsen är ganska hårfin, speciellt för sexuella trakasserier. Ska man dra den vid: åh så söta flickor som jobbar här? Kan jag inte få en kram? Eller när de blir grövre i mun? Hmm. Känslig gräns. Det hände inget speciellt sådant i går, det var bara en tanke som slog mig när jag stod i puben och hade en tid för mig själv. Ska faktiskt kollla med mina kollegor i servicen idag och se var dom tycker gränsen går! 
 
Sitter hemma hos mina föräldrar och har precis ätit frukost. Ska snart åka och jobba igen, först på lunchen och sedan kväll. Ikväll vet jag att det kommer att bli riktigt kul, det är A-laget som jobbar(utan Lillemsan), mycket gäster(desstutom känner jag ett av sällskapen) och då oxå mycket att göra! Roligt roligt!


Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback