Vem ska ta ansvar för det här?

Jag vann bowlingen igår! Tjoho.

Carro och jag bestämde oss för att dra til birgers och möta upp Tony och David. Fick en riktigt rolig kväll. Träffade Sanna från jobbet så jag hängde lite med henne. Fick även med henne på efterfesten som blev hemma hos oss. Vattenkrig, rom och cola och jag med en skadad lilltå. Har hur ont som helst. Skulle kunna säga att jag ställde tån mot väggen. =) Sprang in i toalettdörren. Vem ska ta ansvar för det här??? hahahaha. Musikquiz även denna helg men inte lika långt som sist. kl 5.30 avslutades festen.

Så idag har jag och carro delat på en hjärncell tror jag. Lite slitna sådär.

en sen lunch blir det nu iallafall, eller kanske kan räkna det som middag, har snart satt i mig en stor mängd popcorn som skulle kunnat vara lunchen:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback