Watermelon

Nu har praktiken börjat. Ser fram emot de här 6 veckorna. Hoppas på att det kommer vara en del att göra. Idag blev det dock en kortdag. Så nu sitter jag i köket och väntar på att min lunch ska bli klar, lite rostade grönsaker och mozzarella. Hoppas att det blir gott:P

Var på hemköp och handlade lite förut. Så såg jag det jag längtat efter massor, vattenmelon. Den låg där och såg så himla god ut, så jag köpte mig en bit. Sen såg inte bara god ut den var det oxå. Vattenmelon och nektariner är det jag skulle kunna leva på på sommaren. Hur gott som helst.

Igår jobbade jag den sista söndagsbuffén på ett tag. Lämnade även tillbaka min nyckel. Känns lite tomt faktiskt. Ser fram emot en händelserik sommar!=)

Nu har alla i familjen flyttat. Känns tomt. Speciellt nu när jag slutade tidigt och tänkte ringa dom och fråga om vi skulle ner till hamnen och ta en glass.=( Men men....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback