återhämtad

Ja då har man blivit människa nästan helt och hållet. Kryssningen var rolig. Lite skandaler men mycket fylla! Puh. Fest från att vi åkte från Nyköping 05.45 till vi lämnade båten 07.00. Somnade 04.30 gick sedan upp runt kl 6 för att hinna till Taxfreen innan dom stängde.. Tog det lite i fel ordning. Smartast hade kanske varit och handlat där när vi gick på båten, men samtidigt blev det antagligen lite billigare. Det är aldrig kul att handla sprit när man fortfarande är full... :S

Nu har kollektivet fått tillökning! En av dom som jobbat som bartender på Lotsen blev hemlös så vi har tagit honom under våra vingar. Välkommen Micke!

Nu är det bara en vecka kvar lite drygt att jobba. Vilket innebär lite ledigt innan skolan börjar. =)
Ska bli kul att se vad det är för några som kommer att börja i ettan både på vår utbildning och på bar.

Nu väntar soffan och "snabba cash".


Kommentarer
Postat av: sanna

whuuuut. släpper ni in grabbar i bitchhouse?! asså... mer än temporärt ;)

Postat av: sanna

vart är världen på väg ;) haha.



I höst så ska jag i första hand plugga upp mitt Matte C-betyg till ett VG (om det nu är möjligt) för att sen kunna söka till flygledare. Ska också skriva högskoleprovet för att kunna konkurrera lite bland ev andra utbildningar också, om jag nu inte kommer in på flygledare. Däremellan blir det en massa extrajobb för att kunna leva och äta ;)



Party vore jätteskoj :D jag jobbar nu på söndag (buffé) så fredagen är ju möjlig...? nästa helg jobbar jag hela helgen...



Du förresten! På måndag kl 16 ska jag ha ett homeparty med hudvårdsinriktning, både du och Carro är väldigt välkomna om ni vill komma.. Det blir lite fika och visning av produkter, samt lite personlig coachning ang hudvård... :)

2008-08-14 @ 09:55:48
URL: http://sannibannibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback