fel sida

gårdagen: jobbade, gick hem, la mig och läste snabba cash och somnade. Carro drog till Sthlm så jag blev ensammen. Vilket var ganska skönt då jag hyrde en film, Morgan Pålsson - världsreporter. Hahaha, rolig film. Gick och la mig. Man skulle ju kunna tro att jag har haft en godnattssömn. Men icke. Idag hatar jag min hund. Hon höll mig vaken till kl 5 imorse. Då var jag ändå med henne runt 23 och sen vi 01.30. Visade sig nu på morgon när vi var ute att hon var lite dålig i magen. Men jag tycker ändå inte om henne för tillfället, för jag har vaknat på fel sida pga henne.

Fick ett uppmuntrande samtal från amerikat igår. Min kära vän Bitti är där. Hon skulle till stranden och hänga lite. Jag hade hört att det skulle regna 100 mm inatt.


Now it is time for some breakfast!
Kanske blir gladare då.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback