P-fest

Imorgon bär det av på personalfest. Det är kryssning som gäller. Jag och David satt igår och gjorde tipspromenad till detta och en annan tävling som kommer att ske ombord på båten, hytt mot hytt. Vi fick oss ett gott skratt och David kallade mig för psycho... Hmmm. Men lite knäpp var jag kanske, men han skrattade väldigt mkt.
Dessutom ska han få stå ut med mig på båten då vi är lite lekledare..

Var en lugn kväll annars igår. Vaknade dock vid 4.30, för då behövde Dimman gå ut. Hon mår inte så jätte bra i sin lilla mage för tillfället.

Ätit frukost tillsammans med Tessan och Anette på jobbet. Härligt att få snacka lite skit med dom som förr.... =)

Efter jobbet är det bara att åka hem och sova.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback