snabba cash

Var ute på ÖM idag och käkade lunch och gick igenom lite för helgen. Det blir till att jobba dubbelt i helgen. Vilket ska bli kul, men jag vet hur min söndag kväll kommer att spenderas, i sängen, trött som bara den.

På vägen hem gjorde jag ett stopp hos Therese. Satt och snackade skit, drack thé och blev attackerad av Doris. Tessan skulle baka matbröd senare, vilket fick mig att bli inspirerad till att baka. Så när jag kom hem ställde jag mig och bakade kanelbullar samtidigt som jag gjorde kycklingssoppa. Dels för att roomie är sjuk och då är det gott med lite soppa sen är det sånt väder. Hade tänkt att göra en liten omgång, men som vanligt blev det soppa till en halv armé.. :S

Nu är det sängläge med "Snabba cash" av Jens Lapidus.


Kommentarer
Postat av: Sara

Olala, då ska vi jobba tillsammans! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback