storstäd

Japp, idag blir det att städa. Ordentligt. Vi har jobbat så mkt nu och inte hunnit med lägenheten alls. Köket är iallafall klart, med möblemang och lullull.

Skulle behöva ta min matta i vardagsrummet till kemtvätten. Men förut var det bra när vi hade en kem inne på gården. Men nu ska jag gå två kvarter. Frågan är ju då, ska man ta bilen dit eller ska vi gå och bära en ganska tung och stor matta genom den delen av storgatan som är mest folk på??

Ska även ringa och skälla på Boxer idag.

Så det är väl dags att dra igång.

Moppa lungt!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha... ja, betedde mig nog riktigt skapligt tror jag. såvitt jag minns ;) måste säga att en bröllopsfest känns betydligt längre när man är närvarande som personal än som gäst iaf... nu rullade timmarna istället alldeles för fort :p



jag måste också städa idag... och tvätta... oj vad jobbigt det blev. tur att du påminde mig ;)



pusspusspuss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback