wonder why?

Har jobbat min första ordentliga kväll på fika i dag. Det var trevligt och det gick bra. Så jag är nöjd. Förutom skoskaven, men det som inte dödar det härdar.
Imorgon ska jag jobba på ÖM och sedan på fredag är det åter dags för fika. Sen på lördag är det inflyttningsfest för 4/5 av familjen. Storebror och lillebror kommer hit från GBG. Ska bli riktigt kul att se dom igen!

Är killar likadana som tjejer med att tänka och analysera? Jag är expert på sådant. Sen har jag även fått mitt horoskop utläst och hon sa att det pågår en inre strid i mig, om det var rätt det jag gjorde, hur skulle jag annars ha gjort, hur hade det blivit då? Obehagligt att det stämde så bra när hon inte kände mig. Men om just det här stämde, kommer resten av det hon sa oxå stämma???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback