Brötchen und suntag

Igår blev det en lugn inflyttningsfest på Lidingö. Först var det bestyr att bestämma sig och ta sig i kragen till att åka dit. Sedan var det dags för massa byten, först tuben, sen ny linje, sen lidingöbanan som inte var så high tech. Men det var trevligt. När resten av gänget begav sig till stureplan så begav sig vårt crew hem till skarpan igen.

Imorse tog jag och anna en långpromenad, vi var ute i 1½ timme. Riktigt trevligt måste jag säga.
Nu sitter jag i köket och ska äta en härlig grönssakssoppa och har även hittat recept på bröd som jag ska baka. Det är väl bland det bästa som finns att sitta och mysa till det med nybakat bröd och lite thé. Mums
Med andra ord så bara njuter jag av att det är söndag, fullt ut!

Imorgon är det åter till praktiken.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback