clementiner med kärnor

Måste ju bara bland det värsta som finns. Du öppnar en cementin för att kunna få avnjuta denna för någon minut. Nu när jag skalat min så upptäcker jag att det är kärnor i den. Det är tillräcklig anledning till att faktiskt slänga i väg den. Men nu är jag så pass hungrig så jag måste äta den!

Börjar få lätt panik med julklappar. Jag har inte handlat en enda. Tänkte början av december att jag skulle bege mig ut i vimlet och leta så jag slapp stå i kö i 45 min för ett par strumpor.
(fick precis en klyfta som var 4 kärnor i och därefter en med 3, suck)
Men nu får jag bara skylla mig själv och faktiskt gå ut i folkmassa någon dag. Funderar faktiskt på att göra det så smidigt som möjligt för mig, veta exakt vad jag ska köpa och var, åka in till city på lunchen och avverka dessa klappar. Får nog ta det på två luncher. Bara att börja i morgon.
En sak jag verkligen måste hålla på är att inte köpa något till mig själv! Har shoppat lite för mkt saker till mig denna månad, så pass mkt att jag har sjuk ångest över att så mkt pengar har gått åt.
Men jag kan inte göra något åt det nu iallafall.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback