flickan med guldbyxorna

Japp, det är så jag har känt mig.. Men nu har jag lätt ångest. Vågar inte ens titta på kontot. Eller jag kan inte för jag tror att jag glömt min bankdosa i Nypan... :S
Imåndags och igår så var vi på Nox och hjälpte till med utförsäljning av Lyle & Scott. Folk var som galna! Hahaha, lite roligt att se... Men återigen så shoppade jag massor... Det finns ingen hejd när det finns pengar på kontot!

Dagsform, förutom snäppet fattigare:
Jag är sjukt trött. Mest hela tiden, jag blir snurrig i skallen varje gång jag går ur hissen när jag åker upp till lgn, jag känner att ett tjockt lager bomull har lagt sig runt magen men ingen motivation till att träna, tror att jag håller på att bli sjuk, ska på fest på lördag men känner inte för att dricka, känner att vissa tankar som funnits i min skalle börjar spöka igen....
Men lite nöjd eller snarare en lättnad över att jag städade och tvättade igår=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback