grått & trist

usch för detta väder..
Söker motivation och ork, men när man tittar ut genom fönstret så kommer den direkt inte tillbaka.
om drygt 1½ vecka åker jag hem till Nypan för jullov. Ser fram emot det. Att få umgås med familjen på landet, strosa runt på ägorna och bara ligga och slöa i soffan med den öppna brasan bakom sig som sprider lite värme. Älskar ljudet från brasan, veden som knastrar.
Har hört att det snöat lite där. Mys.

Saknar min häst något så fruktansvärt, samtidigt som det är väldigt skönt att inte ha häst nu. Ut och in i leran, mugg, tappskor och så vidare.

Ikväll kommer Sannas pojkvn på besök. När jag kommer hem blir det till att baka en liten kaka, mums. Hade tänkt att göra det igår, men då vräkte jag i mig massa chips istället. Det är tråkigt att man är så onyttig. Men what the hell, man lever ju bara en gång. I och för sig, fortsätter man i den här takten med det onyttiga kanske livet inte blir så långvarigt. Måste ta tag i att aktivera mig. Men då är det åter till vädret. Hur sugen är man på att gå ut när det är regnrusk ute??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback