julbak

Igår kom jag hem från ÖM med massa julgott. Eller de som jobbat tycker inte att dte är så gott längre och jag är lätt trött på det oxå, men familjen blev glad!
idag har jag även skapat lite hemma. Dels gjorde jag knäck, antagligen den godaste knäck jag ätit. Sedan blev det även amerikansk fudge. Vet dock inte hur den smakar ännu.

Idag har det blivit mycket svordomar i bilen. Det var relativt lugnt på stan men inte på vägarna. Det är bra när folk kör försiktigt, men när det är nästintill så att föraren får parkeringsböter för at det går så långsamt när dom svänger i en korsning så är det inte konstigt att man blir förbannad! Puh.

Sedan blev jag utsatt för telefonförsäljarna på CityCross idag. När jag hade betalat i kassan och var på väg ut, bråttom, försöker en av dessa försäljare fånga min uppmärksamhet, men jag sa bara att jga inte var intresserad. Självklart har jag ju glömt hälften av det jag skulle handla så det var bara in igen. Går förbi dessa försäljare på vägen ut och försöker den andra! Jag är fortfarande inte intresserad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Då tänker säkert ni att det var så mkt att göra att den ena antagligen inte visste om att jag redan varit där.
Men se ni, att det visste dom mkt väl! Det var bara jag och pensionärerna ute och försäljarna stod i princip ensamma!
TVI!
Nu är det nog dags för sängen!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: sanna

haha, det var riktigt komiskt att se dig så glad över en burk med skagenröra i juletid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback