Life is life

Hmmm..
Är lite uttråkad.
Har haft ett väldigt givande samtal med min rommie Carro idag. Fniss, fniss, fniss.
Hon undrar när jag kommer hem, fick lugna henne med att säga att det bara är en vecka kvar.
Måste ju även umgås med mina päron lite.

Imorgon är dte som sagt inflyttningsfest på Lidingö. Har inte känt peppen. Men idag så känner jag lite mer pepp än tidigare. Men det blir i allafall lungt, börjar ju som sagt va bli sjuk! Men sjukdomen kommer väl vältra sig över mig om en vecka lite drygt när jag är ledig. Det är just typiskt, men det är alltid så. It sucks! I och för sig är det väl bättre än när man jobbar...

Vill åka hem nu och flytta min badning till idag istället. Mysa lite med Dimman, jag har nog inte ägnat såhär mkt tid till henne på ett tag. Förut var det skola och vissa dagar iväg och jobba..

Måste hitta ett bra After Work ställe till nästa vecka. Tycker att det är ganska jobbigt. Vi är ju studenter så det finns inte så mycket i budget, men samtidigt ska det gå att käka på stället då det är direkt efter "jobbet".
Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback