nattsvart

Ok gårdagen började inte jätte bra, men glad var för det ändå. Dagen gick och mitt humör sjönk med timmarna, tills vi träffades på Sky bar för en drink. Trevligt att bryta det vardagliga mönstret. Kommer hem. Min mobil psykar ihop och jag har på riktigt lust att hoppa på den, lägga den i handfatet och spola jätte varmt vatten på den och sedan lägga den i frysen. Men det gjorde jag inte. Istället la jag mig i sängen, lyssnade på kent och grät lite. Så fort jag tittade mig i spegeln såg jag dessutom bara en ful stackars själ som jämt ser sur ut, likblek/beige i nyllet och har gått upp i vikt.

Dessutom så måste jag söka upp vårdcentralen när jag kommer hem då jag så fort jag reser mig upp för fort eller går ur hissen blir sjukt snurrig. Känns som det är något fel.... Nej men just det, det räcker med att jag är jag!

Auf Weidersehen

Kommentarer
Postat av: sanna

:( fy vad det är tråkigt när allt känns sådär... kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback