puh

Imorse orkade jag knappt upp ur sängen. Är så trött..
Men efter en stund pallrade jag mig upp.
Den här veckan så har jag alltid lyckats hamna mitt i en drös med ungar på odenplan som ska med samma buss som mig. Tycker att det är lite jobbigt med högt ljud så tidigt på dan, eller barn som gapar? Nej det är nog mest jobbigt hela dagen. Men det är en liten tös som gjorde att jag drog lite extra på smilebanden.
Hon är väldigt sprallig och verkar ha en sån underbar personlighet. Det sjuka var att i morse pratade dom om skolan, hon gick i 2:an! Hon är så liten och spä, men pratar tydligt och sjöng och hade sig! Grymt söt unge!

Imorgon åker jag hem till Nypan...

Nu ska jag snart återgå till min lunch och sitta inlindad i mina halsdukar.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback