Remember that silence is sometimes the best answer

Tycker jag låter rimligt. Lite så jag arbetar fast:
sometimes silence is the best way to act i certain situations (especially when feelings for another person is involved)
Lite sån är jag... Prutt

Min nya roomie, fru, väninna och klasskamrat Sanna har det jobbigt på sin praktik. Gratis mat, som dessutom är lagad i en restaurang och även intas i en restaurang, hon vann biobiljetter igår för hon var så himla bra på att motivera. Sen är det massa andra saker som gör att hon har det bra. Så ska hon även till Thailand på fredag.
Känner inte som är bitter, just nu. Själv äter man ur matlåda vareviga dag, med undantag för idag då jag åt på Phi Phi Island med Carro. Åh nej jag är kvar i Sverige, men jag gör ett försök att inse att Sanna inte kommer att ha det härligt när hon är borta.

Dessutom så upptäckte jag att jag hade en maska i mina svarta nylonstrumpbxyor imorse när jag kom till praktiken. Tur att jag inte bar kjol då!
Nu är det back to business.


Här en bild från i söndags på min lilla graffittihund.
<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Här stinker det av missunnsammhet.. mohahahaha.. note for you my friend, satte just i mig två pepparkakor, en lussebulle och en härlig kopp thé för sammanlagt 0 kr. Men jag kommer bli tjock. Så igentligen, om 6 månader kommer ni skratta åt mig och då kommer alla dessa bjudluncher ha tappat allt värde.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback