svårt

Det där med Mac gav jag upp ganska fort. Dock har jag nu varit inne i programmet och kollat runt, men jag vet inte om jag blev så mkt smartare. Eller så är det så att jag intalar mig själv(läs hört av andra) att det är svårt.

Jag gjorde ett litet samtal nyss. Vilken fantastisk man det var jag talade med, det är skönt att bara genom ett samtal kan man få en hel dag upplyft. Även fast denna dag känns bra, så är den bättre nu!

Sen måste jag flagga för internet. Vilken grej. Det är inte en modefluga som en viss politiker uttryckte sig. Idag har jag nämligen beställt julklappar till min bror över nätet, hinner hem till brevlådan innan jul! Sweet. Då slipper man ut i folkhavet och stressen. =)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha, angående mac-funderingarna... jag gjorde precis samma sak som du, fast TVÄRTOM (dvs från mac till pc) för några år sen... det är ruggigt irriterande att byta till ett nytt system när man är så invand i ett gammalt ;) men kan jag så kan ju du!! good luck.

Postat av: Anonym

haha, ja visst var den klockren! :)

2008-12-17 @ 17:30:06
URL: http://ibannibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback