åh typiskt

Nu sitter man äntligen här, i köket och väntar på att vattnet ska koka så man kan få i sig lite mat.

Kunde äntligen sova i går kväll. Däckade väl runt 22. Det var härligt, men jag vaknade däremot kl 5.30 istället för 6.45. Det var lite jobbigt, men jag kunde somna om.

Har varit i skolan idag igen och det var trevligt. Hade "utvecklingssamtal" med vår mentor, vilket var skönt. Det har varit lite dålig stämning i klassen ett tag så han hade enskilda samtal med alla.

Sen hade vi även ett litet krismöte i vår marknadsföringsgrupp. Fick vi tala ut även där och utvärdera oss själva som grupp. Nyttigt måste jag säga. Vi har ju lärt oss ett och annat sedan vi började och tur är väl det!

Så gick jag ut på en min eftermiddagspromenad. En fråga jag ställde mig själv när jag kom hem var om denna motion hjälper så mycket om man sätter sig och äter chips efteråt?? Fick ett negativt svar tillbaka. Åh typiskt...

I morgon ska vi till Norrköping och marknadsföra skolan och till Linköping på fredag. Blev även bjuden på middag till min lillebror i morgon kväll vilket jag uppskattar högt då kylen står och gapar och likadant plånboken!

Men nu är det bara 5 dagar kvar till lönen och csn kommer! *glädjehopp*

Nu är det dags för middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback