bakislördag

shit, det var ett tag sen dagen efter var såhär jobbig.. Bara gått runt och tyckt synd om mg själv.

En sak som är säker är att när jag och Carro ska försöka supa någon under bordet slutar det bara i att det är vi som blir fullast.. suck. Vi gjorde ett tappert försök med att fylla Malin, men misslyckades. Men däremot finns det en film med mig som halsar pina colada och lite bilder som gör att man får ett litet hum om vad som egentligen hände....

Men det var i alla fall en väldigt lyckat kväll. Sexpartyt blev uppskattat och likaså maten jag stressade med att hinna klar med. Det var det där med planering...hmm

Var och bowlade med Pontus i dag. Åter igen så ledde jag till en början, sen när det var en kvart kvar blev miss piggy lite för kaxig och det var då det började gå utför..... Aldrig mer bowling med Pontus. Ska hitta någon som är lite sämre än mig så att jag faktiskt kan vinna. Jag är ingen dålig förlorare, men det är sååååå frustrerande när just han vinner. Det här var andra gången han spelade. Snart får jag väl sluta skylla på att det är nybörjartur, men inte riktigt än....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback