dagbok och tankar

Sitter och funderar lite. Varför kan det i bland vara så svårt att säga saker som man tycker, spelar ingen roll om det är positivt eller negativt. Men till vissa går det verkligen inte. hmmm, tåls att tänka på.

Har städat idag för att ersätta en känsla med en handling( hade tenta och den gick sådär). Då hittade jag i alla fall min gamla dagbok. Så satt jag och bläddrade igenom den och kom fram till den 23 november 2005, det var dagen då min farmor dog. I dagboken hade jag skrivit ett brev till henne. Vilket blev väldigt jobbigt att läsa även nu i efterhand. Saknar henne något så fruktansvärt mycket. Likadant med min faster, Marga..

R.I.P, save a seat in heaven for me.

Men det var ändå lite kul att läsa dagboken. När jag, Johanna, Lina, Åsa och Sjöberg var på Gotland och när jag och Åsa hängde i Vrena..

Tur att man har blivit äldre

Nu ska jag fortsätta fundera om min budget klarar av en kväll ute i kväll.....
Man bör ju inte sitta hemma bara för att alla andra är lyckliga och kära! Föresten så bestämde jag och Sofia i dag att vi ska skaffa en singlarnas dag. Det är ju faktiskt lite töntigt att ha en dag för att visa varandra att man älskar varandra. Det borde ju göras varje dag. Men ska alla par ha en dag så ska alla singlar också ha en! Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback