dålig planering

har tenta på torsdag. men med tanke att jag har haft så dålig planering hela den här veckan så har jag inte ens börjat. Blir så trött på mig själv. samma sak med bokredovisningen jag hade idag. Jag började läsa boken igår! Snacka om framförhållning. Not
istället för att sätta mig ner och läsa så kommer jag på en massa saker jag behöver göra istället. Som att städa. Får lite ångest av detta... Det blir en att man tar till försvarsmekanismen sublimering, man ersätter en känsla med en handling...

det är verkligen det här jag vill.. jag får helt enkelt se det här som en liten formsvacka. Nu kommer ju våren snart och de senaste åren så har jag fått en liten deprission.. Märkligt men sant. Så ska jag välja praktikplats för 6 veckor och jag vet verkligen inte var jag vill göra. Men om jag gör den i Gbg så får jag bo hos Lillemsan och det lockar ganska mkt.

men om jag lyckas med att misslyckas så har Bulan erbjudit mig en tjänst som kock hemma hos henne!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback