Fredag förmiddag

sitter och äter frukost nu. Blev lite sent, men var ute på en promenad med både limpan och dimman. Tar lite längre tid när två hundar och dessutom i helt olika storlekar vill åt olika håll.. Vaknade i morse av att limpan tassade omkring på övervåningen. Gick upp och kollade varför, stod hon ertappad med godispåsen på nosen. Det var ganska mkt godis kvar i denna påse, men nu var den tom....

Efter att jag har avnjutit min underbara frukost bär det ut på stan för att köpa två födelsedagspresenter tillsammans med lillasyster. Måsta kanske göra solariumet ett litet besök oxå. Så jobbar jag och Carro ikväll.

Härligt med en helt planerad dag när det var det sista man behövde. Jag tar alltid på mig så dumma helger. För min del alltså. Idag och imorgon skulle jag behöva plugga, läsa lite bok, men det hinner jag inte med för jag jobbar lunch i morgon.. Så det får väl bli söndag som blir pluggdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback