"Hjälp mig, jag är ur form"

Vilken dag. Vi var och marknadsförde skolan i Norrköping idag. Det gick väl sådär, men vi hade kul. Blev stoppade av polisen som hade bälteskontroll, små puddingar kunde det kvinnliga könet i bilen komma fram till. Samma polismän skrattade senare åt oss när vi sprang runt på gatan i Norrköping med våra otroligt snygga "superhjälte"dräkter. En polisbil stannade och pratade med oss och frågade trevligt vad det var vi gjorde, ytterligare en liten pudding. Med andra ord så är det i Norrköping de snygga poliserna håller till.

Vägen ner gick det undan, körde en härlig Volkswagen. Love. Var som jag hade en bil full med barn som skulle på fotbollsmatch. Bilen hem som barnen som var trötta efter dagens match. Kan nästan säga att det blev oavgjort.

Imorgon bär samma bil av till Linköping, men med en annan trupp. Hoppas på vinst denna gång.

Min bror skulle bjuda mig på middag idag, vilket jag blev väldigt glad över då kylskåpet fortfarande väntar på lönen och ett litet bidrag från CSN. Men dumpade mig sen. Tänkte då gå ut och gå för att dämpa hungern. Jim tyckte detta lät jätte dumt, så det blev tacos med honom och John. Kollade på film, allt om min buske. Udda film. Sofia och Erica dök upp.
"Hjälp mig, jag är ur form", hahaha. Ett nytt uttryck föddes från denna film.


Sooov gooott

(tillägnat lillemsan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback