hmmm

i maj går vi ut på praktik i 5 veckor. det ska verkligen bli jätte kul. men för tillfället är det mest ångestframkallande. har verkligen aning om var jag vill vara eller göra. hmm sätter galler i skallen på mig!

på fredag är det sexparty i kollektivet. ska bli riktigt kul.... nu är ju eliten med oxå...=)

jag är så himla glad att jag började den här utbildningen så jag fick lära känna dessa underbara tjejer som ingår i eliten, Glenn, Bulan, Holger och Santalicious...=)

Har ett krig med Malins kille, han lyckades slå mig i bowling, men som jag sa till honom så var det bara ren nybörjartur. hmm

så har jag gått och blivit kär.. i ett par bubblegum rosa pumps. helt underbara, men med min tajta budget får dom stå i affären tills jag får mitt nästa csn... och om dom finns kvar då är det bara ödet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback