one minute manager....

..heter boken jag borde läsa nu, men sitter nu istället och lyssnar på evanescence låt, my immortal. just love it.

Borde egentligen fortsätta med boken, men jag känner ett stort behov att få gå ut och vistas i detta underbara väder. Våren kommer krypande och det är bara februari. Kommer garanterat komma ett bakslag med snö snart.

Även fast jag tidigare år fått en liten deprission på våren över vad jag ska göra med mitt liv så är det den här tiden jag älskar mest. Vi går mot ljusare tider. Men med hjälp av eliten så kanske det inte blir lika tufft. några skillnader är att jag pluggar istället för jobbar, bor i stan nu i stället för landet och jag har ingen häst jag får dåligt samvete över att jag inte hinner med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback