Tur att man är svårövertalade :S

Vill bara börja med att säga att det blev lite av en vinst i fredags när vi var i Linköping och marknadsförde skolan!

När jag sen kom hem i fredags tog jag det lite lungt och planerade på att fortsätta göra det. Men icke. Carro skulle upp till sthlm och parta med Matte och vänner. Efter en stunds övertalning gick jag med på att följa med. Hade det trevligt, tappade dock lite motivation när vi skulle in på V. En halvtimme senare begav vi oss til Village där Matte med kompis stod och väntade. Men vid halv fyra tröttnade jag och tog taxi hem till Carros mammas lägenhet.
Satte oss ibilen vid halv tolv för att åka hem. Vilken resa!=) Full bil med tjejer, hundar och packning...

Åkte ut till mamma och pappa på eftermiddagen och åt middag. Gissa om det var uppskattat, helgen innan lön och CSN! Fick ett härligt litet sms från Santalicious, även nu kallade Diplomaten, om vi skulle ta ett glas vin på O´learys och kolla på melodifestivalen. Det kunde man ju inte tack nej till.

Blev dock inte bara ett glas utan tre. Gick vidare till Vouage och mötte upp några vänner. Ett glas till. Vidare till Birgers. Hade en riktigt rolig kväll med Santa. Dansade bort kvällen!

Vi får hoppas att Diplomaten och Direktören träffas över ett glas vin igen!:P

Tyckte att jag höll en bra nivå på kvällen, men var lite lättpåverkad så Direktören blev dragen.. hmmm

Det var så min lugna helg blev. :S

Ihelgen är det åter fest, men bara en dag! Och detta vet jag säkert för jag jobbar fredag kväll och lördag dag...

Var och fikade med Deliciouscrew idag efter skolan, blev en het diskussion om religion eller inte i lågstadiet. Ledde även till att prata gamla minnen från den tiden och en påbörjad plan på insparken i höst för den nya KY eleverna! Varierande samtalsämnen
                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback