upp tidigt

Sitter i skolan idag oxå. Kände ett tungt motstånd till att gå upp i morse. Nu med den nya kursen har vi bestämt att vi ska börja 8.30 istället för 9.00. Visst det är skönt, nu när det är fint väder att sluta en halvtimme tidigare så man kan gå ut och gå. Men det är tungt att ställa om sig på morgonen.

Dessutom så har jag fått svårt att sova, igen. Även fast jag var jätte trött i går gick det inte. Låg vaken till kanske kl 1... Då är det ju ännu värre att gå upp..

I dag kommer min bil hem! Har saknat den lite=) Nu har han balans i däcken så vi kan gasa på utan att hela bilen vibrerar.

I söndags när jag var ute och gick så såg jag en mamma med hennes barn som satt och grillade korv. Jag och Carro började prata om det i går kväll. Gud vad jag längtar till våren/sommaren då du kan sitta ute länge och bara umgås. Slippa känna stressen att "vi måste gå ut nu för att hinna till krogen". Så vi planerar på att styra upp en sån dag här framöver.

Nu har jag tagit det som vana att gå ut och gå minst 45 min. Det är helt underbart, men gud vilken träningsvärk jag hade igår... puh. Men Dimitra tycker att det är härligt att få ut och röra på sig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback