What to do???

Då var vi här ingen. Men denna gång så har jag faktiskt läst lite i boken. Var och fikade med Glenn och Bulan förut. Så satt dom och ville plugga. hmm, men jag kom hela tiden in på andra saker och då kontrade dom genom att prata om mig istället. Jobbigt, varför? Vad finns det att säga om mig??:P

Pratade precis med min roomie och sa att jag hade tagit upp min blogg igen, så hon kan hålla sig uppdaterad nu när hon lämnar mig ensammen hela tiden.... =)

Så har jag ju fått en hemsk människa efter mig. Han är som en hemorojd på en cykelsemester på Gotland.:P Vi kallar honom för P, han lyckades med sin nybörjartur i bowling att vinna över mig. Vilket jag har fått äta upp, men han ger sig verkligen inte...

Hur ska jag lyckas bli av med honom?? Kanske ska sälja hans nummer till någon som ringer och väcker honom på nätterna och sitter utanför hans hus...
tåls att tänka vidare på.

Nej nu är det tillbaka till boken, får inte misslyckas med tentan i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback