Blir sällan som man tänkt sig

Varför blir det sällan som man tänkt sig??
Trodde verkligen att det var en bra beslt jag tog. Men icke. Får stå ut med det tills på söndag när mamma och pappa kommer hem. Vill inte göra dom upprörda på deras semester.

Det har uppstått en del saker på sistonde som får en att tänka efter och analysera. Hade faktiskt dragit ner på det, men nu är jag tillbaka på ruta 1 känns det som. Varför?  

För att avsluta med något positivt så har jag varit ute och fiskat med Maja och Martin idag. Blåste satan, men en liten gös på 2,5 kilo blev det i alla fall. Sweet, så det blir fyllekäk.=)
Innan dess så var hon och jag ute i skogen och plockade blåbär, hallon och smultron. Yammie.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad tråkigt att det blev så där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback