Jag vill ha en...

ny bil!
Var med Timmy och Jim ut till Gumsbacken och kollade på bilar. Så nu vill jag ha en ny. Men pappa höll nog inte med på alla punkterna. Med andra ord så finns det lite att bearbeta där.
Dessutom skulle jag aldrig få ett lån för en bil.
Kan se samtalet med bankmannen framför mig:
- Jaha då ska vi se, inkomstkälla?
- Ja jag är student så jag får CSN, sen jobbar jag lite extra emellanåt.
- Då kan jag tyvärr inte hjälpa dig för du tillhör en del av denna befolkning som lever under minimilön.
-(Jasså det säger du, har jag aldrig märkt).

Jaha, då fick inte jag något lån kul! Får väl börja gå på gatan istället då! Det är tydligt dä!

En Volkswagen Beetle eller en Volkswagen Eos. Alldeles bedårande små bilar. I´m in love!=)

Nej nu ska jag lägga mig och snooza lite innan jag måste bege mig ner till arbetet!

Kommentarer
Postat av: Sara

Den 27:e börjar allvaret.. :) GAH! Måste sälja Passe först. Hade ngr bra köpare som var tvungna att hoppa av p.g.a sjukdom i familjen så jag börjar bli liite stressad... :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback