Man ska ha husvagn

Vill bara börja med och göra en rättelse, det var från hornstull inte skanstull jag och varro gick ifrån. Vet inte riktigt om det gör någon skillnad :S anyway

Nu ligger jag i alla fall hemma på soffan efter en kort dag på jobbet. Det var väldigt skönt att gå hem tidigt idag då jag har ett brev jag måste skriva och dessutom skriva det riktigt bra och komma ihåg. Det där med att komma ihåg är inte alltid min starka sida.

Huvudvärk har jag fått oxå.. =(

Häromdagen när jag kom hem till päronen stod det en husvagn mitt på gräsmattan. Pappa hade vart och shoppat lite hos en gammal vän skulle man kunna säga. Detta är den husvagnen vi skulle fått låna till P&L om den inte blivit såld. Men vilken tur att vi inte gjorde det för då hade vi inte träffat de underbara människorna som vi faktiskt träffade. Men det var inte riktigt det jag skulle skriva. Planer för en husvagnssemester är påbörjad. Med syrran och Maja. Maja vet dock inte om det ännu. :P Men rutten so far är Gbg, Helsingborg, lämna kvar husvagnen på campingen och dra till tyskland sen hem. Sweet

Det är skoj att jobba, men nu längtar jag tillbaka till skolan. Dels för att få komma in i rätt dygnsrymt men framför allt för att få se mina underbara klasskamrater som är utspridda i landet. Sen är det även nya ettor som kommer och dom måste välkomnas med buller och brak!

En fin bild min vän Jakob har tagit från en bor mot Gamla stan i Stockholm

Nej nu ska jag ta och plita ihop det där förbannade brevet!
Peace, Love & Understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback