ni kan skratta om ni vill, håna oss vi rör oss ni står still

Jag är fortfarande förkyld. Var på apoteket igår coch shoppade lite, ipren, nässpray och bisolvon. Hon i kassan log lite och sa, jaha, du köra hela programmet. Va fan, jag vill ju bli frisk!
Kanske inte är så lätt att bli det när man jobbar. Igår blev det lite lätt hektiskt för Hannah och mig, men Tjack och Carro kom även in och avlöste lite bord.

Carro var hos doktorn i går så det var ingen fara med henne. Det var skönt att höra

Har nu hamnat i en lite konstig situation med nya ägaren till min gamla häst. Har ingen lust att gå in på det men jag tycker att det är jätte tråkigt och vill bara reda ut det här som någon annan( som inte ens hade något med saken att göra) har fått bägaren att rinna över.

Ska ta och städa lite, det händer inte lika ofta nu förtiden när vi inte är hemma lika mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback