onykter roomie

Jobbade middag samt att jag stannade kvar för nattklubben. Carro var ute och skulle röja lite, vilket hon gjorde!=) Rykten spred sig som en löpeld att kollektivet skulle ha efterfest. Jaha, så det var bara röja undan allt fort som bara den. Väl hemma så är hälften av personalen hos oss samt några till. Så efterfest blev det, inte den röjigaste, men det var roligt att folk kom hit i alla fall.

Carro är nog fortfarande full. Obehagligt.. :P Så söt

Idag är jag ledig så det blir att åka ut till landet igen. Carro ska nog till Djursvik, men jag känner mig inte så pepp till att sitta och umgås idag. Martin och Maja behöver jag inte prata med om det är så. Bara grilla och kanske kolla på en film. Eller så kan jag ju alltid göra som jag gjorde i tisdags, gå ut på verandan och lägga mig i soffan och lyssna på ipoden. Sen när Maja kom ut och frågade om jag sov, ryckte jag till och svarade bara att det var en fin låt jag lyssnade därför blundade jag.. :S

Nu ska jag gå och självdö på sofflocket ett tag!

Hatar när folk ringer en gång från ett nummer jag inte känner igen. Vägrar ringa upp, ring tillbaka!!
sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Malin, old roomie =)

hur är det gumman?! är det något som är fel?! jag blir orolig! pusss

2008-07-17 @ 16:51:42
Postat av: sanna

efterfest i kollektivet... hmm... det känns bekant... Wonder why... :D

Postat av: Anonym

2008-07-19 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback