Blondin

Ja då menar jag inte att jag är dumblondin, utan att jag var hos frisören idag och fick i lite fräscha slingor. Så nu känns det somrigt och fint.. =)

Hade planer på att åka ut till stendörren, men det blir inte riktigt så. Carro och jag skulle dit, men nu beger vi oss ner till vallarna istället. Dels så blåser det lite grann och sen börjar hon jobba 18.30.

Men jag är ledig hela långa dagen! Så skönt.. Jag trodde nästan i går att jag skulle somna på jobbet, för mina fötter var jätte trötta. Det tär på en att stå hela dagarna och springa runt.

Nästa helg kommer familjen hit! Ser fram emot det riktigt mkt! =) Dessvärre jobbar jag.... Men söndag är jag ledig, då blir det Peace and love möte och studentbal! Wonderful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback