halsont

Imorse vaknade jag av att min mamma ringde och frågade om jag kunde följa med henne till bolaget och hjälpa henne bära. Studenten i morgon, 40 släkt och vänner kommer hem till landet då. Alla förutom jag. Jag jobbar. Nu suger det faktiskt lite att jag sa ja till att jobba, men man är ju inte mer än människa och då behöver man pengarna.
Åter till min morgon. När jag blivit väckt upptäckte jag att jag knappt kunde prata. Låg där i min säng och hostade och hade ont i halsen. När jag sen skulle upp på stan för att köpa frukost tog jag en svängom förbi sofia, fick en strepsil av henne och blev tvingad att gå och köpa såna, för de är de enda som hjälper! Så jag lydde Sofia och gjorde det.

Nu sitter jag och funderar på hur vädret ska bli idag. Har solpass på jobbet. Jaja, det lär väl märkas. Nu ska jag självdö en stund i soffan. Det var faktiskt riktigt länge sen!
Men det är då det är som härligaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback