Livets gång

Om det är nån som läser detta och har sisådär en mindre summa pengar över, typ 50 000 kr, så finns jag här och tar emot det lilla bidraget.

Pratade med nya ägaren till Sudden. Dom funderar på att sälja honom pga tidsbrist. Jag VILL så himla gärna ha honom tillbaka. Men det går inte, med tanke på att jag pluggar. Just nu skulle jag kunna hoppa av utbildningen bara för att få honom tillbaka. Så mkt saknar jag honom. När vi pratade blev jag lite tårögd, till sist började hon att gråta, då kunde jag inte heller hålla mig, så vi satt och grät i telefonen. Fan så fint.. :P
Men hon är fortfarande inte helt säker på att hon vill sälja honom. Han är som en liten valp... Så underbar att bara stå och mysa med och pussa på..  Så vi får se hur det blir. Men det var ingen brådska just nu..
Men jag vill verkligen!
Det är verkligen jätte svårt att kunna göra ett sådant val. Vi utgjorde en sån perfect match, jag och Sudden. Men samtidigt så har han vart hos nån annan nu, så det är inte helt samma häst, även fast han minns mig och fortfarande är sjukt mysig. Gunilla sa det att han är den enda hästen i stallet som inte insett hans storlek, han tror att han är en fallabella, men han är 170cm, haha. That´s my boy!

Så idag är en dag med en liten svacka i. Hade iofs lunchdejt med min kära vän Sofia, vilket var riktigt trevligt..

Kommentarer
Postat av: Sara

åh, vad tråkigt... och jag som också har värsta ångesten nu när jag ska sälja mina. Här gråts det också! :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback