shopping och jobb

Jobbat ikväll. Massa folk som kollade på fotbollen. Tycker att hockey är roligare att kolla på. Men idag när stämningen var på topp så kom jag på mig själv att dte är faktiskt kul med fotboll oxå. I rätt sällskap!

Kollade faktiskt på holland- frankrike i går. Så nu gäller det att hänga med och heja Sverige!

Fick stå i baren en stund ikväll! Roligt!=) Vill lära mig mer...

Idag har jag fått en del gjort innan jag började jobba, städat, ätit lunch med mamma och syrran samt shoppat med dom. Mysigt!

Men nu är det dags för sängen. Limpan ligger i sin korg och sussar så sött att man blir helt trött själv.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det går ganska bra.. Hade en perfekt köpare till Passe som hoppade av i sista stunden, så nu är det ngr nya som ska komma o provrida. Med lillhästen är det flera som hört av sig och varit här. Först mest konstiga vi-vill-ha-en-leksak-till-vårt-barn-människor, men jag har några vettiga på kroken. Typ. :) Huuuuuuur går det med livet själv? kram!

Postat av: Sanna

Tjooo :) jag är klar med alla uppgifter, väntar bara på ett betyg nu (Psykologi B), resten har jag fått, MVG rakt igenom än så länge, jätteskönt!!



Så nu är det jobb som väntar istället, ÖM i kväll, Träffen i helgen o sen Sävö nästa vecka... Blev ju lite omplanerat, ska inte jobba i hamnen som de va bestämt först. OJ vad längesen de va vi sågs kom jag på nu!!! De tycker jag vi ska råda bot på snart, ta en fika eller nåt o snacka lite??



Trivs du bra på Lotsen? :) pusspuss!

2008-06-12 @ 13:25:01
URL: http://sannibannibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback