stendörren och stundenter

Var ute på stendörren med brorsan idag. Det var riktigt trevligt. Hade köpt lite matsäck och "min" klippa var ledig. Var bara där i några timmar, men lyckades fånga lite sol. Brände mig på baksidan av benen. Så när jag tog på mig mina jeans innan jobbet, sved det riktigt ordentligt.

Det var relativt lugnt idag på jobbet. När jag sen cyklade hem, cyklade jag förbi några tjejer som var på väg till sista studentfesten, tema toga. Nu när jag satte mig i soffan gick det förbi ett gäng fulla och glada studenter och sjöng " sjug om studentens lyckliga dar". Så härligt. Studenten var en rolig händelse i livet.. På fredag är det syrrans tur!

Jobb denna helg för hela slanten, på måndag blir det antagligen stendörren, men innan ska jag gå till min frisör, Lena och få lite nya slingor! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback